Färdigkalasat!

I helgen fyllde både Daniel, jag och Tommy år, så de blev massa kalasande. :) Mycket trevligt! Tack för alla presenter! =)

Fick presentkort på klippning (kommer utnyttjas snart!), och många presentkort på köpis. Så nu kan jag åka och shoppa lite fint! Har bestämt mig för att köpa en handväska som jag gått och dreglat efter i flera år, men aldrig haft råd. Nu ska jag unna mig! Och nya skor och lite kläder kke. :) Så trevligt att fylla år ibland! Och en kaffebryggare fick jag oxå. En sån som slår av sig själv när den bryggt klart eftersom den brygger rakt ner i en termos, vilket är perfekt för mig som har superdåligt minne, och alltid glömmer bort om jag slagit av kaffebryggaren eller inte när jag åker bort. :) Toppenhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0