God morgon!

Eller inte..

Joline vaknade 06.10, när daniel gick ut igenom ytterdörren så de var bara att stiga upp då. Hade ändå inte sovit någonting på hela natten, eftersom daniel har rivit ut golven i vardagsrummet, vilket gör att jag får hemskt jobbigt med andningen. Så har missbrukat inhalatorn hela natten utan större framgång. Joline är dessutom förkyld och hostar och snorar konstant så fick gå upp på natten för hennes skull oxå. Ja, man får klaga ibland..! Spec när man inte sovit!

NU däremot sover Joline en sväng, jag funderar på att göra frukost (har inte orkat än..), sen ska jag nog hålla mig ute hela dagen så att mina luftrör får komma i fas igen. Måste alltid våra renoveringar spåra ur hela tiden?? Dyrt och jobbigt blir de! Bryta upp golv, skotta ur spån, isolera, lägga golvspån, klickgolv, regla, såga ur för el, dra el, gipsa, byta fönster, sätta lister osv osv. Och typ allt gör att jag mår piss. Ska inte tala om all spackling/slipning sen. Det brukar vara mitt jobb, och DET sätter sig på andningen om nått!

Våra fönster har iaf kommit nu, så får hämta dom i veckan. Måste åka in och köpa golvspån oxå. Måste storhandla. Mamma fyller. Ska på föreläsning. Joline ska till tandläkaren(!). Ja de var väl veckan det. Är det helg snart? :P

Nu ska jag ta och göra mig en smoothie. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0