Promenix!

Tog en sväng till Anna i färnbo och tog en långpromenad, mkt skönt men kallt. Har fortfarande inte tinat. Lära gå och tända till och med, fast jag hade tänkt vänta tills daniel kom hem och sen hoppats på att han skulle tända pannan. Ev vifta lite med ögonfransarna. Jag gör de ju fatiskt jämt annars, alla veckodagar iaf... Nästan.. Hur som, så är det värme på g nu. :)

Annars så var gårdagen så fullspäckad så jag inte hann äta och gick ner nått kilo över dan. Bra bantningmetod att stressa! :P

Nu ska kvällsmaten lagas och sen när arbetaren kommer hem ska det ätas och sen över till svärmor och svärfar som vart i Thailand och roat sig! :)

Skulle lägga upp en bild på mig och sessan, men vet inte vart den tog vägen? Så fort jag hittar den ska ni få veta hur vi ser ut..

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha de tog mig timmar innan jag kände mig upp tinad igen :P

2012-03-14 @ 20:34:47
URL: http://lilllundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0