Sådär ja...

Då har jag sökt till solängsgården, men skrev att jag ville ha två veckor ledigt i sommar för att umgås med mina hjärtan. :) Kommer nog att bli bra det här, om det blir som jag hoppas! =)

Tog en promenad med bästa "faster Anna" igår, och det var superhärligt. Och idag är oxå sådär otroligt fint väder ute. Joline ligger ute i vagnen nu och sover, och jag skulle väl studera lite var tanken, men istället sitter jag och kollar på fönster. Haha, kul liv.  Men nu snurrar det mkt rust i huvudet, och jag vill ha rummen klara! Ska försöka övertala Danne om att vi ska åka och köpa fönster ikväll så att vi kommer vidare någon gång. Jag vill göra allt nyss och Daniel vill fundera. Ibland måste man bara göra, för att komma vidare. Surr surr... :P

NU SKA DE PLUGGAS FINANSIELL ANALYS!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0