God morgon!

Undrar vad man ska hitta på idag då. Joline har just rivit ut alla dvd-filmer på golvet så först får man nog städa lite. :P
Skulle vilja olja på utemöblerna så att de blir tjusiga, men joline gillar inte att sitta och titta på mig när jag grejar. Konstigt! ;P

Har ju köpt paviljong nu oxå! Så nu ska vi få en fin uteplats, då en altan är en framtidsdröm så får man göra bästa möjliga, med små medel! Mamma och jag var till GNK förra veckan och handlade lite krimskrams att pynta med, så är skittaggad att börja fixa. =) Rekommenderar deras plåtfigurer, fjärilar och nyckelpigor för 10kr/st. Blir fint att dekorera med! =)

Ligger efter med bildvisandet känner jag. Håll till godo!

Joline tkr att det är jättekul att borsta tänderna.  :)



Joline rattar Dessan!



Joline på Crusing. Hon tyckte att det var jättekul att titta på bilarna som åkte förbi. Och alla lära ju hälsa på sötnosen som hängde ut genom rutan och sken som solen. :)







Brasan på sista april


Vi två =)



Och invigningen


Väggmålningen!


Kul att firman har snyggare toalett än vi. Fusk.



Världens längsta inlägg är nu slut.


Kommentarer
Postat av: Maja

Joline är ju så söt att man vill äta upp henne! :) Och hon är så himla lik dig ju!!!

2012-05-15 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0