Mitt i veckan

Jahapp, så vare onsdag redan. Denna veckan har vi bara en schemalagd lektion. Nästa har vi fyra. Hur vi ska hinna då har jag ingen aning om. Får väl sitta och göra uppgifter till midnatt. Att det skulle vara så jobbigt att gå i skolan... Fast det är ju fortfarande kul förstås. På sitt vis.

Idag när jag lämnade Joline på dagis så gick hon direkt fram till en okänd vikarie och ville upp i dennes knä. Och sen när hon satt där och njöt så började hon vinka åt mig, så de var bara att gå. Konstigt att det kunde vända så, förr var hon ju så himla ledsen. Men det är ju skönt att hon trivs. :)

Roligast denna vecka blir att gå till frissan på fredag. Äntligen! =) Och jag sa till henne att jag vela ha mörkrött hår. Ska bli spännande och se hur detta slutar. :P Joline ska få vara ledig då, känns ju knas att ha henne på dagis så att jag kan gå till frissan i byn... Så jag sa de till Daniel igår och då sa han att han skulle ta ut komp så att jag kunde få gå och göra mig fin. "täcker upp för dig jag", sa han. Då blev man ju lite glad! =) (Fast jag vet ju också att han hatar sitt jobb, och gör allt för att slippa vara där. Det kan ju också spela in, men jag väljer att tro att han gör det för min skull...) :P

På lördag ska jag bjuda ut Daniel på lite mat och kanske bio eller bowling eller nått sånt. :) Var länge sedan vi hittade på något, och vi har ju fortfarande inte firat att vi vare tsm i 8 år. Och eftersom jag råkar känna mig riktigt förmögen nu då jag får studiebidrag ist för föräldrapenning så måste jag ju passa på att bjuda ut honom. :P

Nu MÅSTE jag plugga och sluta tänka på frisyrer och restauranger.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer säkert bli jätte fin i håret, har för mig att du haft mörkrött förut och att de passar dig jätte bra :)

2012-09-26 @ 13:48:05
URL: http://lilllundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0