Släktträff på Gysinge Wärdshus

Det gick jättebra igår med Joline, fast blev lite besviken på att de sagt att Joline skulle få mat där, men sen fick hon inget så fick dela med mig av min mat. Gott vare iaf. Fläskfile med pot.gratäng. Inga smaksensationer men helt ätligt. :) Och väldigt fint hade de gjort därinne. Nya tapeter, ny toa, nya inredningsprylar. Riktigt fint! Vi träffades där för att Joanne kommit och hälsat på igen från Kanada. ca 40 pers var vi som kom. Kul med släktingar ibland, synd att man lär försöka prata engelska igen, inte min grej. ;P

Idag blir det skola och förhör, fortsättning på rättegångsrapporten m.m. Så Joline och jag ska snart åka till dagis.
Sen blir de åka till färnbo och fira bästa bror som fyller hela 20 år!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0