Det närmar sig...

Var till BM igår och fick reda på att blodtrycket gått upp, och bebisen åkt neråt, vilket var tecken på att det närmar sig. Shit, tänkte jag, för än så länge har jag skjutit förlossningen framför mig och fokuserat mest på allt skolarbete som jag har. Men nu kände jag att det är nog dax att packa klart BB-väskan, tvätta och städa och göra i ordning så att man kan komma hem med en liten bebis och att man då har allt hemma och inte behöver tänka på det då. Och måste ju köpa någon body samt ytterkläder åt krabaten. Är ju inte sommar direkt ute... :P Shit va stressigt de blev! :P Hoppas att den väntar nån vecka till dock... :) Påminns om en låt med Nanne som mamma hade i bilen när jag var yngre

Jag har inte tid

"Så kom den dagen hon mötte mannen i sitt liv Men giftermål fick vänta för hon hade inte tid Och när det var dags för henne att föda deras barn Hon ringde till barnmorskan, sa: "Hemska värkar nu jag har Vårt kärleksbarn är välkommet, ja, tveklöst är det så Men om jag tar det försiktigt, säg, kan man vänta lite då?"

REF: För jag har inte tid just idag Nej, jag har inte minsta tid idag Vi kan försöka nästa vecka eller ge mej nå't förslag Men jag har inte minsta tid idag"

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va roligt med bebis! :D

2013-04-09 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0