Kom ut nu!

Först vill jag gratta Anders och Erika som fått en liten Malva! =)

Sen vill jag önska att min bebis kommer ut nu! Ska in till BM i morgon igen pga att blodtrycket börjat stiga så mkt. Vill inte att de utvecklar sig till havandeskapsförgiftning och igångsättning, vill bara ha en normal förslossning, så kom ut nu plz... Orkar inte med en till dramatisk. Har haft huvudvärk i två dagar nu och de kan ju vara tecken på att trycket är för högt. :(

Annars fick vi hem soffan igår, vilket är mycket trevligt. Så nu har vi ett färdigt vardagsrum! :) Skönt att de börjar bli klart på riktigt. Saknar en stor skänk bara, som jag kan sätta min enorma spegel över. Kommer bli så bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0