Litet ljus i allt mörker...

Av vad jag kan utläsa så kan jag få både föräldrapenning+ studiemedel från CSN sammtidigt! =) Vilken lättnad! Då kanske de går lite lättare nu när jag blir hemma igen. (Mörkret består av att bilen håller på att packa ihop, vi har en miljard räkningar och noll på kontot typ) , men annars rätt okej ;P
 
Har inte kännt av något speciellt, så verkar som bebisen vill vänta ett tag till, tack och lov. :) Var in till Valbo igår och handlade de sista. Så otroligt mkt folk de var där! Usch, hatar sånt! Vill helst vara själv när jag handlar, och inte var de bättre av att Daniel var med (gillar inte heller shopping så mkt). Joline fick både skor och stövlar inför våren iaf, så de var ju skönt att få de klart. Annars har de vare en lugn helg. Försökte njuta så mycket som möjligt av solen idag och det var underbart skönt, till och med Joline var nöjd med att vara ute i flera timmar och hoppa i vattenpölar och gräva i snön. :) 
 
Nu ska jag trolla med knäna och koka soppa på en spik, eller nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0