Skola på distans

SUCK! Om man ska vara lärare på en distanskurs, borde man inte då vara anträffbar på mejl??? Har skickat 4 mejl till olika lärare utan att få ett endaste svar. SÅ JÄVLA DÅLIGT!!! Började i måndags och har väl skickat ett mejl om dan. Nu har de gått så långt att jag skrev till läraren på fejjan, känns ju inte alltför seriöst.... Extremt mkt att göra på de nya kurserna, och jag hade ju tänkt att jag skulle göra detta lite snabbare så jag skulle ligga på plus när bebis kommer... Men skam den som ger sig! Bara att köra!

Håller på att kika på vårkläder till Joline oxå. Gudars så svårt det är när de finns en miljon kombinationer och priser så man svimmar ibland, men de är hon värd lilla gullungen. <3 Får se om vi hittar något ikväll då vi ska in och shoppa min födelsedagspresent från Daniel. Fick bestämma present själv i år och då jag ville ha något fint smycke så tyckte Daniel att jag kunde välja själv så att det blev rätt. Vilket passar mig perfekt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0