MissRetro.se stänger ner

och har rea på klänningar! :) Kunde inte låta bli att shoppa inför sommaren, fastän jag inte har en aning om hur min kropp kommer se ut då... Men får använda dem som motivation för att gå ner lite mammakilon! :) Dessa blev det:
Ashley Grön - Hell BunnyEvie Vit/Svart - Hell Bunny
Tur att dessa klänningar är ganska "snälla" ändå så förhoppningsvis ska jag kunna klämma ner mig i nån utav dom i sommar. Har ju inte alls gått upp lika mkt denna gången så hoppas att det fortsätter så och inte springer iväg här på slutet.
 
Var på UL i onsdags. Då vägde krabaten i magen 2184g, vilket Joline gjorde efter nästan 8 veckor på sjukhus... Så sjukt!
 
Tillbaka till Marknadsföringen.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0