Sweden can now say: Obama is in da house!

Var de någon mer än jag som råkade slå på tv:n och se "världens mäktigaste man" kliva ur air force one? Liiite väl mycket hysteri? Btw så övervakar de väl vad jag skriver nu också. Jäkla amerikaner...
 
Idag har jag städat och donat och inte alls gjort de jag skulle. Vart så mycket information igår så behövde ett break. Våran lärare är lite halvindisk eller nått sånt, vilket gör att det är jättehumoristiskt att sitta med på lektionerna och höra uttalet på alla engelska ord. Dock så är han inte jättebra på engelska och så är inte jag heller och därav är de lite jobbigt att lyssna.
 
Igår vart de skatteverket och fick en lite övergripande blick på hur D:s bokföring ska se ut med avskrivningar och skatter hit och dit. Så stört att man efter två år i skolan inte kan något i verkligheten. Så glad att jag får prova på lite innan de blir dags för "riktigt" arbete.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0